POzadí

čtvrtek 22. ledna 2015

Malá princezna jménem Santoro

Jistě znáte malou holčičku s kouzelným pohledem, je celá  moc milá a roztomilá.
Mě se zalíbila hned na první pohled. první kabelku jsem si koupila, protože jsem nikde nemohla sehnat látku. Už jsou však k dostání i u nás a dělají opravdu velikou radost...Ted mám doma nádhernou novou kolekci, která bude věnována převážně polštářkům a patchworku, ale o tom snad až jindy:-)









Omlouvám se za kvalitu fotek, dosluhuje foťák..:-)
Krásný den...K.

6 komentářů:

  1. Krásne taštičky ... a usmievam sa tu aj nad minulým príspevkom, totiž presne týždeň pred Vianocami som dostala chrípku ... nenapiekla som ani jeden koláč, povysávala 23.12. za 15 minút, na štedrú večeru sme šli k rodičom ... a boli to ÚŽASNÉ VIANOCE :)

    OdpovědětVymazat
  2. Kačenko, moc pěkné všechny kabeličky! A děkuji moc za stálou přízeň!

    OdpovědětVymazat
  3. Tak já se ješté jednou vracím, protože jsem si přečetla tvůj následující příspěvek a napiši to sem - moc držím palce tobě a miminku, ať je vše vpořád ku a všechno dobře přestanete! Vím, jaké to je, obzvlášť dcera byla tvrdě vybojovaná (musela jsem ležet 6,5 měsíců) a dcera teď taky čeká...

    OdpovědětVymazat
  4. Káti..ach..naše milované Gorjussky :) ty na látkách, já na papírech :) mějte s ekrásně :)

    OdpovědětVymazat