POzadí

pátek 9. ledna 2015

Jen tak si trochu písnout...

Nikdy v životě jsem zatím neměla potřebu tzv. bilancovat nad loňským rokem. Letos tu potřebu mám, možná ani ne tak hodnotit loňský rok, jako se zamyslet, jak přožít rok letošní a i ty roky další...
Nechci Vás obtěžovat nějakým srdceryvným příběhem, určitě ne, jen jsem se chtěla podělit o pár maličkostí, pro mě důležitých. Každá svým šicím příspěvkem sem dáváme tak trošku kousek sebe, tak mi ani nepřijde, že bych to sdělovala cizím lidičkám. Nejsem spisovatelka,ani pisatelka blogů,ale tak nějak to na mě přišlo...

V loňském roce se kolem mě stalo hodně tragických událostí, opravdu si dovolím použít toto slovo. Bohužel už i letos se jedna událost stala...Ani si nedokážu vzpomenout, co pozitivního se stalo..až na jedno! pro nás veliké..
Veliký dar pro mě a pro mého manžela je druhé miminko, které čekáme...Na závěr roku nás potkalo toto krásné. Všechno probíhalo tak jak má, až na jeden den. Malá komplikace, která najednou všechno změnila.
Musela jsem skončit v práci, nástup na neschopenku a ležet. Tohle všechno před Vánocema. Takže si umíte představit, jak to se mnou zamávalo. Jako maminka, manželka, švadlenka....Všechy Vy švadlenky víte, kolik máme před Vánocema práce...
Najednou STOP, miminko si řeklo, že potřebuje klid...
Takže jsem zrušila pár vánočních objednávek. Tímto moc děkuji kolegyním, které to pochopily. Cukroví upekla kamarádka a úklid??? Naklizeno a nazdobený dům, to prostě nebylo...
Ale to všechno mi pomohlo uvědomit si spoustu věcí. Ne, že bych o nich nevěděla, jen všechno si člověk víc uspořádá. Nic není důležitější než naše zdraví a pohoda, a našich blízkých...Neměli jsme naklizeno,ani navařeno, nazdobený dům,ale měli jsme nádherné svátky, kdy jsme byli všichni pohromadě. Já, mažel, syn a naše nenarozené miminko....A mělo by to takhle být každý den, ne jenom na Vánoce.
Moc si vážím chvilek strávených s rodinou. To jsou chvíle, které nám nikdo nevezme. Není to samozřejmost, na všem se musí pracovat...

Vím, že mě nepotkala žádná tragická událost, věřím, že už s námi bude všechno vpořádku. Jsou určitě mnohem horší věci, které nás můžou potkat. Ty horší věci potkali lidi z mého okolí. A mě to donutilo přemýšlet o tomhle všem...

Možná Vám to přijde jako tlachání o ničem nebo proč Vám to vlastně říkám. Jen jsem prostě měla potřebu to sepsat. Trošku si ulevit a podělit se...

S neschopenkou jsem nepočítala,a trvalo mi, než jsem se tím poprala. Nejsem válecí typ. Ale zdraví moje a našeho miminka je na prvním místě. Spoustu věcí jsem musela prozatím odložit..Ale budu mít ted víc času sledovat Vaše krásné výtvory.

Přeji Vám všem i Vašim rodinám a blízkým nádherný rok 2015, spoustu zdraví a pohody...

Buďme k sobě milí,laskaví a tolerantní...
Buďme trošku sobečtí, hlavně k sobě a svým blízkým...
Važme si každé chvíle, při které je nám dobře...
Zastavme se, užívejme si vztahy, naše děti a společné chvíle...
Naslouchejme sobě samým...

Moc děkuji, jestli jste dočetly až sem...Mějte krásné novoroční dny...KatkaB



6 komentářů:

  1. Krásný nový rok Katuš.-)
    Ajka

    OdpovědětVymazat
  2. Katko, přesně, není nic důležitější než zdraví!
    Tak Ti přeji jen to nejlepší :-)

    OdpovědětVymazat
  3. Káti, až teď jsem jukla na blog.. naprosto s Tebou souhlasím .. hlavně se opatruj :))

    OdpovědětVymazat
  4. Tento komentář byl odstraněn autorem.

    OdpovědětVymazat
  5. Skoro jsem uronila slzu...máš pravdu :)

    OdpovědětVymazat