POzadí

úterý 12. února 2013

Paní Kvaková

Paní Kvaková vznikla jako dárek pro jednu malou princeznu...Ke koupě knížky Sewn Toy Tales mě inspirovala Janička Jahůdka, moc ji obdivuji, její práce se mi moc líbí..Tímto Jani moc děkuji:-)
Paní Kvaková dneska odskáče k malé majitelce, tak věřím, že se  bude líbit...
Děkuji za nehlédnutí..hezký zasněžený den...K.

6 komentářů:

  1. Krásná Katuš!
    Tu knížku mám taky, šila jsem podle ní ufouna:-))
    Ajka

    OdpovědětVymazat
  2. Kačenko, ta je nádherná♥♥♥

    OdpovědětVymazat
  3. Kačenko, jsi zlatíčko!!! Moc děkuji za návštěvu a milá slova ;o)

    OdpovědětVymazat
  4. Kačenko, moc zdravím a gratuluji ke krásné paní Kvakové:-) Já už se na ni taky nějaký ten měsíc chystám, dokonce mám i látky, ale stále ji tlačím před sebou, měj se hezky, Jana J.

    OdpovědětVymazat
  5. ¨Dobry den ,omlouvam se ze pisu zde...ale netusila jsem kam napsat :-) stroj je bohuzel uz prodany ,byla to vyborna cena za novy stroj ,omlouvam se ..prispevek stahnu ..Krasny den.mísa

    OdpovědětVymazat