POzadí

pondělí 14. ledna 2013

Minkování:-)

Kamarádce se narodila krásná holčička Emmička...
Chtěla jsem jí potěšit dekou, však nevěděli jsme co to bude a Monča miluje tyrkysovou...Vznikla takhle deka...Sice je možná víc klučičí,ale růžová princezna na ní krásně vynikne:-)
Omlouvám se, fotky nejsou moc ostré..
Také to trošku vypadá, že je to křivé,ale kdo šil s minky, zná a chápe...Je to jako živé:-)
Krásný den..K.



10 komentářů:

  1. Katuš,máš můj obdiv, minky jsem jen držela v ruce a úplně chápu, jak je to živý materiál, takže o to více obdivuji, že jsi z něj zvládla bravurně ušít krásnou deku :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jani, moc děkuji..Už bych se do toho asi znovu nepustila:-)

      Vymazat
  2. Je krásná Katuš!
    Minky jsem ještě neměla, stačí když čtu co píšou holky a ztrácím odvahu z toho šít:-)))
    Ajka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ajko, moc děkuji za milý komentář:-)

      Vymazat
  3. Divila jsem se, že na zahraničních blozích často vidím zadní stranu z minky, taky tomu moc nedůvěřuji. A máš na stroji patku s horním podáváním (kráčející)? Jestli jo, tak prostě venku prošívají na těch velkých robotech.. Jinak tu tvoji barevnou kombinaci miluji.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju, mám úplně obyčejný stroj:-)

      Vymazat
  4. Ahoj Katka, ďakujem za milé slová u mňa a teda ... nápodobne, máš to tu milé a pekné ... a pridávam sa k dievčatám, za to minky máš poklonu odo mňa ... ešte na spodok deky, OK, ale takto strihať , uffff ... každý kúsok sa potom naťahuje osve a robí si čo chce ... klobúk dole, musela si sa pekne pohrať a výsledok je fantastický !!!

    OdpovědětVymazat
  5. Ahoj Katy, dneska jsem si byla na poště vyzvednout balíček a udělal mi velikou radost, moc milé překvapení. A využiji určitě- jedna se mi zrovna hodí na aplikaci na triko. Děkuji :-)

    pS: kdyžtak mi,prosím, písni Tvuj email- nemůžu ho najít

    OdpovědětVymazat