POzadí

středa 26. prosince 2012

Ježíškování

Především bych chtěla dodatečně Vám všem popřát nádherné svátky a hlavně strašně moc zdraví do nového roku..to je opravdu nejdůležitější..je to omílané pořád dokola,ale je to tak...

 Přidávám shrnutí vánočních šitých dárků...Byly to především kabelky, tašky atd...












 





Nejvíce mi ovšem dala zabrat hokejová výbava pro syna ( lapačka, vyrážečka, betony a maska)...Je to vášnivý hokejista a momentálně chce být brankářem ( což je pro mě matku strašné:-)) Ale pro takhle malé děti nic nemají, tak jsem mu nějakou výstroj ušila...Není to nic moc,ale poznal to správně,čepici nazval i maskou ( což je pro mě veliká poklona:-) No rozhodně je to lepší než maska dosavadní ( byla to plastová odměrka:-)
Brankářovou hokejku dostal též, tak snad je s Ježíškem a ostatníme dárečkama spokojený:-)




Děkuji za shlédnutí...
Moje milé, mějte se pohodově a po novém roce naviděnou, načtenou a naprohlíženou:-)



8 komentářů:

  1. Jů, ty jsi ale šikovný ježíšek!! Brankářská výbava je perfektní!
    Ajka

    OdpovědětVymazat
  2. Teda Kačenko, Ty jsi drak!!! Máš to krásné!!! Taky přeji hodně zdraví ;o)

    OdpovědětVymazat
  3. Jééé, to muselo být pod stromečkem radosti! Jedna krása vedle druhé... No a hokejista k zúlíbání! :)))

    OdpovědětVymazat
  4. Teda ty jsi toho našila. Já potřebuji kabelku jako dárek na únor a nějak se mi do toho nechce. Musím tady načerpat trošku té chuti. J.

    OdpovědětVymazat
  5. jůů, to je parádní výbava, jsi moc šikovná.

    OdpovědětVymazat
  6. teda Káti, parádní šití a Vojtík je opravdu skvěle vybavený :o) a máš u mě na blogu vzkazík :o) pa. K.

    OdpovědětVymazat
  7. Que niño mas simpatico , las labores son preciosas , un saludo desde ESPAÑA.

    OdpovědětVymazat