POzadí

úterý 13. listopadu 2012

Že by zase...kabelka

Ale tentokrát jen a jen moje...Už asi půl roku mám doma látky od Melluzínky, že si ušiju kabelku, ale vždycky bylo něco přednější...
Řekla jsem dost, a ušila jednu i sobě....Protože jsem stále na MD, tak jsem chtěla něco univerzálního na hřiště, k teniskám, ale i na kávičku do kavárny...Myslím, že účel se splnil:-)






Na fotkách to teda vypadá, že jsem ji ani nevyžehlila..Žehlila jsem - "jako ďas pane učiteli"...ve skutečnosti to teda vidět není,ale na fotce bohužel:-(

Děkuji za nahlednutí....Hezký podzim..KatkaB

5 komentářů:

  1. Krásná kombinace. Už dávno nejsem na MD, ale takové tašky mi vyhovují, musím kolem sebe máchat rukama. Skvělá.
    Jo, a na to kafe stav až budeš v Olomouci. Jana

    OdpovědětVymazat
  2. Jsi sikula,barvicky sice nejsou moje top,ale vzdy ocenuji zrucnost,kterou ja v siti nemam a umim si kabelcicku predstavit v jemnejsich odstinech.

    OdpovědětVymazat
  3. Tak ta je moc pěkná!!! Ty látky vypadají krásně!!!

    OdpovědětVymazat