POzadí

neděle 16. září 2012

Zase kabelka, ty se prostě líbí:-))

Tahle je pro jednu 20-ti letou slečnu, tak snad se bude líbit..

I když, přes net jsem si objednala tuhle kytičkovou látku a když mi přišla pod ruku,  vůbec jsem z ní nebyla nadšená. Když vznikla kabelkja, tak už se mi i líbí:-)

Děkuji za nakouknutí..hezké dny a úspěšný týden..K.







6 komentářů:

  1. Tak na kabelku jsem si ještě netroufla. Tobě se moc povedla, je veselá a líbit se bude určitě.
    Přeji hezké podzimní dny, Jitka

    OdpovědětVymazat
  2. Katy, děkuji za Tvůj laskavý komentík u mě na blogu. Kabelka se Ti moc povedla, krásně jsi ji učmanila:o)!!! Přeji Ti kouzelné podzimní dny. Páčko Míša

    OdpovědětVymazat
  3. Katko, kabelka je krásná.
    Díky za pochvalu na mém blogu :o)

    OdpovědětVymazat
  4. Kačenko, ta je moc krásná!!!Koukám, že jsme měli stejný nápad s tou kytičkou ;o))

    OdpovědětVymazat