POzadí

čtvrtek 13. září 2012

Aplikace

Náš malý Vojtíšek miluje traktory..hned ho všude vidí, a kreslená pohádka Červený traktůrek vede:-)

Díky aplikacím na trička, které jsem viděla u Andi H , jsem se odhodlala to taky zkusit, toto je moje prvotina, přivřete oči:-)

Vojta je nadšený..Díky Andrejko, radost dětí je neskutečná a velikánský hnací motor zkusit něco nového...

Strašně jsem se toho bála,ale není to zase tak strašné, díky Vlisofixu od Mellu:-)))www.umelluzinky.cz

Děkuji za nahlédnutí, krásný den...:-)




7 komentářů:

  1. tak to je bomba! Obdivuju jak jsi to pidi tričko narvala pod stroj :)

    OdpovědětVymazat
  2. děkuju..Leni, je pružné, takže pohoda:-)))Ale to byl hlavní důvod, proč jsem to nezkusila dřív, že jsem se báůa, že tričku sešiju do kuličky:-))

    OdpovědětVymazat
  3. Tak ten je úúúúplně dokonalý!!!! A prcek se tváří patřičně hrdě.
    ta radost za tu práci stojí, že jo ;-)
    Já jen trnu, co si ten náš vymyslí, jako dlaší, tričko už je nachystané,tuším že říkal něco o jeřábu :-)

    OdpovědětVymazat
  4. skvělý Katuš, jak od mistra:-))

    OdpovědětVymazat