POzadí

čtvrtek 24. května 2012

Troška pro dětičky...

Dostala jsem opět příležitost vytvořit něco pro holčičky. Dlouho jsem neměla ráda růžovou, moje kamarádka na ní dost ulítává...ale po pár ušitých věcičkách se mi začíná pomalu líbit:-)
Paní Zajíčková


Paní Sovičková
Hezké sluníčkové dny...

6 komentářů:

  1. Ten má nádherný čumáček!!!
    A já už jsem vzala růžovou taky na milost, občas je to příjemná změna mezi všemi autíčky :-)

    OdpovědětVymazat
  2. Krásné výrobky a růžové bych se vůbec nebála moc jim sluší!Michaela

    OdpovědětVymazat
  3. Paní sovičková je nádherná.

    OdpovědětVymazat
  4. Jsou nádherné obě, sovička je úžasná!!!

    OdpovědětVymazat
  5. Ahoj Kači, zrovna jsem si říkala,že musím Terku se sovičkou vyfotit, ráda jí žužlá křidýlka a má ji jako polštářek...mooooc děkujeme :) pa.

    OdpovědětVymazat
  6. úžasná paní sovičková!

    OdpovědětVymazat