POzadí

pátek 9. března 2012

Bellet Fashionista

Bellet Fashionista...střih a návod na kabelku mám doma už dlouho...mamka má teďka narozeniny, takže rozhodnutí padlo rychle..ušiju kabelku.
Látka Oh, lala byla vybraná už dlouho, padla mi do oka hnedka, jen jsem musela chvilku počkat, než dorazila k Melluzínce do krámku...No jasně, že je naprosto nádherná a jarníčková, takže hotová věc...a jde se na to.
Začátky (a konec) byly trošku krušné, přeci jen je to velká kabelka a pro mě premiéra...ale je tu a jsem na ní pyšná...
Nejprve mi k práci krásně svítilo sluníčko, ale ke konci začlo sněžit..takže super na jarní tašku..
Ale maminka si s ní určitě jaro maximálně užije...



 Děkuji za nahlédnutí..hezký víkend...K.

2 komentáře:

  1. Juchuchůůůůůůůůůůů, Kači, gratuluju k šicímu výkonu a klobouk dolů :)) - za to úsilí to určo stálo! :) A Janinku mamimku líbni i za mě jooo? :))) Moc tleskám a ňuch přes pár bloků posílám :)))...a taky doufám, že Vojtíšek je už zase jako rybička :))...papa a víkendovou pohodičku :)!

    OdpovědětVymazat
  2. Ahoj Kači.. ta je naprosto úžasná, hlavně ta látečka je skvělá, maminka s kabelkou bude mít stále suprovou, jarní náladu.. jsi šikulka.. :o)
    pa..pa K.

    OdpovědětVymazat